Modernizarea infrastructurii informatice, la Aquatim. Clienţii vor fi afectaţi doar joi, 15 martie

13 Martie 2018, 11:13

Joi, 15 martie a.c., la sediul central al Aquatim (str. Gheorghe Lazăr, nr. 11 A), vor avea loc lucrări de modernizare a infrastructurii informatice, care vor afecta activitatea noastră de relații cu clienții.

Joi, 15 martie a.c., la sediul central al Aquatim (str. Gheorghe Lazăr, nr. 11 A), vor avea loc lucrări de modernizare a infrastructurii informatice și de comunicații, care vor afecta activitatea noastră de relații cu clienții. 

Ca urmare, în ziua respectivă, nu vor fi posibile plățile la casieriile societății, încheierea contractelor, eliberarea avizelor tehnice sau depunerea actelor la registratură. Compartimentele care lucrează cu publicul, cum ar fi serviciul tehnic sau biroul relații clienți, nu vor putea furniza clienților informații concrete legate de consumuri, facturi, situația plăților, diverse date tehnice.

Site-ul www.aquatim.ro și aplicația de plată „online” de pe site-ul societății vor fi FUNCȚIONALE, dar mesajele email trimise către Aquatim, precum și comunicările prin formularele de contact disponibile online, cum ar fi transmiterea indexului contorului sau sesizările, se vor înregistra doar în ziua următoare.

Serviciul de dispecerat este disponibil, ca întotdeauna, 24 de ore din 24, la numerele de telefon 0356 914, 0256 201362, 0756 119528.
Pentru plăți, clienții au la dispoziție rețelele bancare, oficiile poștale, rețelele Paypoint, centrele de plăți un-doi ale Mobile Distribution și serviciul Westaco Express.

Prezentăm scuze clienţilor noştri pentru disconfortul creat şi mulţumim pentru înţelegere.


Dr. ing. Ilie Vlaicu
Director general


Detalii pentru presă: Loredana Leordean, purtător de cuvânt 0743098075