Clienți  »   Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Publicat la data: 2013-03-12
 

Cât costă 1 metru cub de apă?

Pentru 1 mc de apă plătiți la Aquatim 3,80 lei. Pentru serviciul de canalizare plătiţi 3,79 lei/mc. Tarifele sunt aceleaşi în toate localităţile din aria de operare și includ TVA. Clic AICI pentru detalii tarife.

Cum plătesc factura de apă?

În numerar, cu cardul sau prin transfer bancar, la punctele noastre de plată:

  • CASIERII Aquatim din Timişoara, Buziaș, Deta, Făget, Jimbolia și Sânnicolau Mare - clic pe „casierii” pentru adrese și program.
  • BĂNCI partenere, plata la bancomate și ghișee
  • www.aquatim.ro, din „Contul meu”
  • COMERCIANȚI PayPoint
  • Poșta Română, la ghișee și factorii poștali
  • Westaco Express (stațiile OMV)
  • Centrele de plăți un-doi Mobile Distribution.

Vedeți mai multe detalii aici

Cum transmit indexul? 

Clienții din Timișoara și localitățile arondate (vedeți aria de operare) pot transmite indexul contorului de apă, în timpul perioadei de autocitire menționate pe factură, la numărul de telefon 0356914, program 24/7, sau din aplicația „Contul meu”, de pe www.aquatim.ro.

Clienții de la sucursale pot transmite indexul contorului la sediul sucursalei de care aparțin. Aquatim încurajează transmiterea indexului, acolo unde contorul este ușor accesibil.

Contorul de branșament nu a putut fi citit de la distanță și a fost înlocuit. Ce consum va fi facturat?

În Timișoara, Aquatim a instalat contoare cu citire la distanță, ce permit citirea consumurilor de către operatorii Aquatim, de la o distanță de până la 200 m, fără a fi nevoie de acces pe proprietatea clientului. Transmiterea consumului înregistrat se face cu ajutorul unui modul electronic, prevăzut cu baterie. În eventualitatea, puțin probabilă, a descărcării bateriei, contorul va înregistra în continuare CORECT consumul, însă transmiterea datelor va fi sistată. În astfel de situații, operatorii Aquatim vor înlocui, cât de curând posibil, aparatul, pentru reluarea funcției de citire de la distanță. Pe factura imediat următoare datei de înlocuire a contorului va aparea consumul inregistrat citit de operatorul nostru la momentul inlocuirii, de pe cadranul aparatului.

Cum ne puteți contacta?

  • Telefonic, la 0356914, prin serviciul Call Center/Dispecerat, program non-stop. Operatorii Call-Center vă stau la dispoziție de luni până vineri, în intervalul 7-19, pentru sesizări și informații despre avize, încheierea contractelor sau legate de locul de consum. În afara acestui interval și de sărbătorile legale, apelurile către 0356 914 vor fi direcționate către dispecerat, unde pot fi semnalate probleme tehnice referitoare la furnizarea apei și canalizare – defecte, conducte sparte, înfundări, lipsa presiunii, etc.
  • Prin e-mail, pe adresa clienti@aquatim.ro pentru orice chestiune legată de serviciile Aquatim (sesizări, avize, contracte) și de informațiile din fișa de client (facturi, consum etc).
    Adresa aquatim@aquatim.ro este dedicată comunicărilor instituționale, ce nu au legătură cu relațiile cu clienții.
  • La centrul Relații clienți din Timișoara, str. Enric Baader nr. 11, de luni până vineri, între orele 8 și 15.


Cum mă înregistrez pe portalul „Contul meu”?

Puteți accesa portalul dedicat clienților pe prima pagină a site-ului www.aquatim.ro, prim clic pe „Contul meu” (link: https://portal.aquatim.ro/CUSTOMER_PORTAL/welcome.jsp). Pentru înregistrare, aveți nevoie de:

  • o adresă de email validă,
  • codul de client și numărul contractului (informații pe care le găsiți pe factura Aquatim)
  • o parolă stabilită de dumneavoastră.

Pentru mai multe detalii, clic aici 

Este apa de la robinet sigură?

Aquatim monitorizează continuu calitatea apei potabile, începând cu fluxul de tratare şi până la robinetele consumatorilor. Pe fluxul tehnologic sunt reglaţi automat parametrii de proces, cum ar fi turbiditatea, pH-ul şi concentraţia de clor. În laborator se testează zilnic peste 20 de parametri de calitate, înainte de pomparea în reţeaua oraşului. În reţelele de distribuţie se verifică periodic probe de apă potabilă, prelevate din mai multe puncte de control, stabilite de comun acord cu Inspectoratul de Sănătate Publică. În Timișoara, frecvența acestor verificări este săptămânală.

Cum pot verifica calitatea apei?

Rezultatele programului de monitorizare a calității apei din rețeaua de distribuție e publicat pe site-ul nostru, aici. Puteți solicita analizarea unei probe de apă brută sau potabilă de către laboratorul Aquatim și emiterea buletinului de analize, contra cost. Detalii despre modul de prelevare, programare și tarife, aici.

În cazul în care observați modificări de miros, gust, aspect al apei potabile, vă recomandăm să faceți o sesizare în acest sens, la 0356 914 sau clienti@aquatim.ro, cu indicarea adresei și a datelor de contact. Aquatim va preleva probe de apă și le va analiza, gratuit. În acest caz, nu se emite un buletin de analize, ci primiți un răspuns scris la sesizarea dumneavoastră.

top
RSS Feed AQUATIM articolul in format pdf versiunea pentru imprimanta