Clienți  »   Relații Clienți

Relații Clienți

Publicat la data: 2013-03-13
 

Puteţi comunica direct cu reprezentanţii Aquatim prin intermediul dispeceratelor şi al Serviciului Relaţii Clienţi.

Puteţi sesiza telefonic dispeceratul Aquatim (0256 201 362, non-stop) în cazul în care serviciile de apă şi de canalizare nu sunt corespunzătoare: nu aveţi apă rece sau presiune la robinet, apa rece este tulbure, contorul de branşament este defect, aţi observat un defect la reţeaua publică de apă (conductă spartă, canal înfundat, lipsa capacelor de canal) etc.

Vă puteţi adresa Serviciului Relaţii Clienţi (str. Treboniu Laurian nr. 7A, camera 11, tel: 0256 203 650 şi 0754 099 502) pentru orice sesizare, reclamaţie sau solicitare de informaţii. Programul de lucru cu publicul este de luni până vineri, între 8–15:30.

Program de audienţe
Luni, 11-13 Director economic, ec. Rozalia Giuchici
Marți, 10-13 Director comercial, ing. Valentin Laichici 
Miercuri, 11-13 Director tehnic, ing. Nicolae Ghelsingher
Joi, 9-11 Director general, dr. ing. Ilie Vlaicu

top
RSS Feed AQUATIM articolul in format pdf versiunea pentru imprimanta
 
!

Fără apă

Întrerupem astăzi furnizarea apei pe străzile Ghirlandei,Izvorului,Titulescu...