Clienți  »   Cum încheiaţi un contract

Cum încheiaţi un contract

Publicat la data: 2013-03-13
 

Documentele necesare pentru încheierea contractului se depun la Biroul Contracte al societăţii Aquatim. Datele de contact şi programul de lucru sunt prezentate în cele ce urmează. Procesarea dosarului şi întocmirea contractului durează maxim 15 zile lucrătoare.

Biroul Contracte
str. Treboniu Laurian nr. 7A, camera 12
Tel.: 0754 099 503, 0256 203 650
Luni, miercuri, vineri 8-15:30, marţi şi joi: 8-18


IMPORTANT Prelucrarea şi protecţia datelor cu caracter personal
La încheierea contractului de furnizare/prestare a serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare este necesar să furnizaţi date cu caracter personal. Vă aducem la cunoştinţă faptul că Aquatim SA, în calitate de operator autorizat, prelucrează date cu caracter personal conform Legii 677/2001, această prelucrare fiind înscrisă în registrul de evidență a prelucrării de date cu caracter personal, la numãrul 22949. Datele prelucrate sunt cele furnizate de către client, furnizor, colaborator etc. la data încheierii contractului, convenţiei, facturii, comenzii etc., sau sunt obţinute din baze de date publice. Vă informîm, de asemenea, că aveţi drepturile prevăzute de articolele 12-18 din Legea 677/2001 (dreptul de acces, de intervenţie, de opoziţie etc.) pe care vi le puteţi exercita printr-o cerere scrisă, datată şi semnată, trimisă pe adresa societăţii noastre. Citiţi aici informaţii detaliate despre prelucrarea şi protecţia datelor cu caracter personal, în cadrul Aquatim.


Documente necesare:
- cerere tipizată pentru persoane fizice / cerere tipizată pentru firme, institutii, organizaţii / cerere tipizată pentru asociaţii de locatari;
- dacă este cazul, cerere tipizată de reziliere pentru persoane fizice / cerere tipizată de reziliere pentru persoane juridice;
chestionar tipizat date primare client;
- centralizator al suprafeţelor pentru calculul apei meteorice;
- act de identitate al unuia dintre proprietari – fotocopie;
- extras de carte funciară cât mai recent – fotocopie.

Pentru asociaţiile de proprietari constituite legal mai sunt necesare:
- actul constitutiv şi certificatul fiscal – fotocopie;
- un extras de carte funciară colectiv, cât mai recent – fotocopie;
- contractul cu Colterm (dacă există) – fotocopie.

Pentru asociaţiile de proprietari neconstituite legal mai sunt necesare:
- o împuternicire, semnată de toţi proprietarii/locatarii, care stabileşte persoana care va semna contractul (descărcaţi aici un model)
- un extras de carte funciară colectiv, cât mai recent (în lipsa acestuia, actele de spaţiu individuale deţinute: extras de carte funciară, contract de închiriere).

Pentru instituţii şi firme mai este necesar:
- avizul tehnic eliberat de Aquatim SA.

NOTĂ: Pentru clienţii din afara Timişoarei, chestionarul tipizat cu datele primare se poate descărca de aici.

top
RSS Feed AQUATIM articolul in format pdf versiunea pentru imprimanta
 
!

Fără apă

Întrerupem astăzi furnizarea apei reci în Timișoara, pe străzile Alaci, Răduleț, Ostrogovici, Liniștei, Plantelor, Muzicescu între Calea Șagului și Hărniciei și în localitățile Cernateaz și Sânandrei.