Tarife şi servicii

Societatea Aquatim prestează serviciile de utilitate publică, de alimentare cu apă şi de canalizare. Tarifele pentru aceste servicii sunt aceleaşi în toate localităţile din aria de operare a societăţii, după cum urmează:

Factura explicată

Factura explicată, în detaliu.

Unde şi cum puteţi plăti

Am pus la dispoziţia dumneavoastră mai multe puncte de plată a facturii, prin casieriile societăţii, reţelele bancare, unităţile poştale și factorii poştali, rețeaua PayPoint, serviciile Mobile Distribution și Westaco.

Branşamente şi racorduri noi

Proiectarea şi execuţia lucrărilor de branşare şi racordare la reţelele publice de apă şi canalizare NU INTRĂ ÎN OBIECTUL DE ACTIVITATE al Aquatim. Vă punem la dispoziţie, spre informare, o listă de firme de proiectare autorizate, conform legii şi o listă de firme de construcţii, care au fost agreate de Aquatim.

Avize tehnice

Societatea Aquatim eliberează următoarele tipuri de avize tehnice. Detalii despre fiecare tip de aviz obţineţi făcând clic pe documentul respectiv.

Citirea contoarelor

În Timișoara, Aquatim a instalat, aproape la toți clienții, contoare cu citire la distanță, contoare care permit citirea consumurilor de la o distanță de maxim 200 m. Citirea contoarelor se face lunar în Timișoara și trimestrial în localitățile arondate Timișoarei și la sucursalele Aquatim din județ.

Verificaţi contorul de apă

Toate contoarele de branşament sunt verificate de către Aquatim, o dată la 7 ani, conform prevederilor legale. Verificarea şi înlocuirea contoarelor în acest program, de scadenţă metrologică, este gratuită şi obligatorie. Verificarea contoarelor, la solicitarea clienţilor, este posibilă.

Cum încheiaţi un contract

Documentele necesare pentru încheierea contractului se depun la Biroul Contracte al societăţii Aquatim. Datele de contact şi programul de lucru sunt prezentate în cele ce urmează. Procesarea dosarului şi întocmirea contractului durează maxim 15 zile lucrătoare

Relații Clienți

Vă puteţi adresa Serviciului Relaţii Clienţi (str. Treboniu Laurian nr. 7A, camera 11, tel: 0256 203 650 şi 0754 099 502) pentru orice sesizare, reclamaţie sau solicitare de informaţii. Programul de lucru cu publicul este de luni până vineri, între 8–15:30.

Chestionar de evaluare a satisfacției clienților

Vă invităm să completați aici chestionarul de evaluare a satisfacției clienților și să faceți recomandări sau sugestii pentru îmbunătățirea serviciilor prestate de societatea Aquatim.

Întrebări frecvente

Cât costă 1mc de apă? Cum plătesc factura de apă? Care sunt serviciile Aquatim? De ce plătesc apa de ploaie? Este apa de la robinet sigură? De unde provine apa de la robinet? Este clorul din apa potabilă periculos?...

Analize apă, contra cost

Laboratorul societăţii Aquatim de control al calității apei face analize ale apei, contra cost, la cererea clienţilor.

Buletin de analiză a calităţii apei

Societatea Aquatim monitorizează continuu calitatea apei potabile, începând cu procesul de tratare şi până la robinetele consumatorilor. Există trei niveluri de control: monitorizare automată în timpul procesului, verificarea în laborator, prin analize de...

Servicii de vidanjare

Aquatim asigură servicii de vidanjare pentru persoane fizice și instituții. Pentru agenţi economici, Aquatim asigură numai serviciul de preluare şi procesare a apelor uzate la stația de epurare. Utilajele specializate ale societății – vidanje și autospeciale combinate womă-vidanjă – sunt folosite, prioritar, pentru programele de mentenanță a rețelelor publice de canalizare.

Precipitații - comunicări ANM

Comunicările centrului meteo privind cantitățile de precipitații înregistrate lunar în localități din județul Timiș.

Glosar de termeni

Aflaţi care este diferenţa dintre branşament şi racord, ce înseamnă apă pluvială şi alte definiţiile ale termenilor folosiţi în limbajul de specialitate.

 

top
 
 
!

Fără apă

Astăzi vom întrerupe furnizarea apei reci pe străzile Bv. 16.Decembrie 1989 și Retezat, în Săcălaz, Bogda și Mașloc.